PATROCINA AQUESTA PAGINA WEB:

Autodesballestaments LA GLEVA

 

COL.LABORADORS

         

 

INICI    PLANTILLA SEGONA    RESULTATS I CLASSIFICACIONS   CALENDARI   GOLEJADORS      ESTADISTIQUES   BLOG CF LA GLEVA

SOCIS         LOTERIES   NOTICIES

 

SEGONA REGIONAL:  31/01/09  ÈPIC PARTIT AL CAMP D'ESPORTS. LA GLEVA-2-LLERONA-1- 

 

LA GLEVA 2   LLERONA 1  
DANI CARDENAS 13   CARLOS FERNANDEZ 2  
MIKI AULADELL 3 71' i78' LLUIS ORTEGA 4  
GERARD MASMITJÀ (86') 5   EDGAR KANTOUSSAN 5  
DAVID PUJOL 6   MARC CASTELLSAGUÉ (54') 6  
XEVI CARRILLO 7   IGNASI TRULLA 8 67' 85'
IVAN ORTIZ 8 65' ADRIA BONACHELA 10 44'
MIQUEL VALLS (78') 9   EUGENI HERRERO 13  
DAVID PANDURO 16   ALBERT CASTELLSAGUÉ 15 65'
DAVID ROURA (68') 17   ORIOL NAVIO 18 30'
CARLOS GOMEZ 18   XAVIER TERRICABRAS 20 14'
CHICHO 19 82' XAVI LEON 22  
BANQUETA     BANQUETA    
MARC RUEDA 2   IVAN CORS 1  
SANTI REBOLLO 10   RUBEN AGUILERA (54') 7  
FRANC GOMEZ 15   JORDI CASTELLSAGUÉ 14  
JOSEP MAÑAS (78') 11   OCATVI GILJAUME 17  
NADIR KARROCH (86') 21   MIQUEL PUJADAS 23  
SERGI JUFRE (68') 22   GUILLEM JIMENEZ 24 87'
           
ARBITRE:  DANIEL LEZCANO FRIAS (MALAMENT)

GOLS: 44' X. TERRICABRAS 0-1; 67' I.ORTIZ 1-1; 94' C.GOMEZ 2-1.

       Avui s'ha viscut al camp d'esports un dels partits mes inversemblants dels últims anys, doncs hi ha hagut de tot. Pluja, fang, gols, gols anul·lats, penals, expulsions, expulsions i continuant jugant com si res, gols en temps de descompte, a la fi un partit no apte per gent que pogués patir del cor ja que fins al final cap dels dos equips tenia clar com s'acabaria el matx. 
      El partit ja ha començat 27 minuts tard doncs ja ha set complicat que els dos equips es posessin d'acord per si el partit s'havia de jugar o no degut a l'estat del camp que realment era lamentable. Al final l'àrbitre ha decidit que es jugués i després de 97 minuts que ha durat el joc, el camp ha quedat malmès per tota la temporada. El partit era molt important pels dos equips, els glevatans perquè en cas de guanyar deixarien al Llerona a 10 punts, i aquests perquè de guanyar s'acostarien una mica mes a les posicions de salvació. El cert és que el Llerona ha sortit convençut en la victòria i la primera part ha set sense cap mena de dubte per ells, les ocasions que han tingut han set mes i millors que les dels glevatans, que no han sabut en cap moment contrarestar el joc ràpid dels forasters. Tampoc s'ho pensaven massa a l'hora de xutar ja que la pilota degut a l'estat del camp era molt complicada d'aturar i Cardenas s'ha tingut de multiplicar i ha set el salvador de La Gleva en aquesta primera meitat fent tres aturades de molt mèrit, sobretot en una falta de Bonachela en el minut 14' que ha enviat magníficament a córner,  un cop de cap de Castellsagué  en el 29' i un xut dins l'àrea de Navio en el 36', però el que es diu que tant i tant va el càntir a la font...., s'ha fet realitat en el 44' quan un remat de Terricabres ha set desviat per la cama de Masmitjà despistant al porter glevatà i fent pujar el primer gol al marcador. Al Llerona se li ha anul·lat un gol en el minut 24' a Navio perquè ha rematat en posició de fora de joc. Per part de La Gleva, poca cosa aquesta primera meitat, ja que la majoria de vegades les pilotes acabaven als peus de l'adversari degut a la millor posició dels seus jugadors que semblava que juguessin amb 14 o 15 ja que sortien adversaris per tot arreu. Només un centre xut de Carlos Gómez en el 34' que ha rebutjat a córner un defensor  i un xut de Chicho en el 39' que ha fet lluir Fernández ha set el pobre bagatge local en aquests primers quaranta cinc minuts. 
     A la segona, i ja amb el camp que no estava per fer-hi res, s'ha trencat el partit i entre l'àrbitre que donava mes explicacions del compte als jugadors i aquests que tampoc hi col·laboraven massa, el partit s'ha convertit en una mena de joc estrany que semblava que no es podia acabar massa bé. Fins i tot Cardenas, que havia estat molt encertat a la primera part, ha fet patir als seguidors glevatans en un parell d'ocasions que els visitants no han sabut aprofitar. La Gleva ha reaccionat a l'inici d'aquesta segona meitat però cop de cap de Valls ha sortit fora. Cardenas ha tornat a lluir-se quan ha tret la pilota dels peus de Bonachela en un ràpid contracop visitant. Semblava molt difícil que els glevatans poguessin capgirar el marcador. El Llerona construïa una complicada tanca defensiva per on era molt difícil passar, cada vegada que un jugador glevatà s'acostava, de seguida dos o tres de forasters li sortien al pas per anul·lar-li la jugada. Però en el 60'  una embolicada jugada dins l'àrea visitant ha acabat amb Valls per terra, i de seguida l'àrbitre ha assenyalat un discutible penal molt protestat pels jugadors del Llerona. Després de força estona d'explicacions i discussions, Carlos Gómez s'ha encarregat de llançar-lo i el pal ha rebutjat la pilota. La primera gran ocasió per intentar empatar el matx s'havia esvaït.
      Ha tingut de ser Ivan Ortiz el que hagi empatat en el 67' després d'un magnífic llançament de falta directe des de la frontal esquerra de l'àrea visitant. El primer pas ja estava fet, però a partir d'aquí el col·legiat s'ha anat embolicant i al intentar fer-ho bé el cert es que cada vegada ho feia pitjor. Cada falta era un munt de discussions i de pèrdues de temps amb explicacions als jugadors que no venien al cas. En el minut 78' es expulsat Auladell per doble groga després d'una falta que ell no havia comés. Després ha anul·lat una jugada al Llerona per fora de joc quan el davanter es quedava sol davant Cardenas. En el 82' ha set expulsat Chicho per anar a protestar-li una falta que li havien fet a ell, i tres minuts mes tard l'acció mes greu del senyor Lezcano que ha deixat jugar fins al final del partit un jugador visitant (Trulla) que l'havia expulsat. Amb els nervis a flor de pell, el partit ha anat continuant amb penes i treballs; La Gleva tenia en els últims minuts un parell d'ocasions dins l'àrea però entre els rebots i les cames dels jugadors visitants han evitat que els locals marquessin. Quan ja passaven 4 minuts del temps reglamentari, Carlos Gómez s'ha emportat una pilota i ja dins l'àrea ha retallat al seu marcador i en un xut creuat amb l'esquerra ha fet "in extremis" el gol de la victòria de La Gleva. Bogeria al camp d'esports que després de vuit partits veia com se'n guanyava un de transcendental i es capgirava el marcador davant d'un equip que s'ha merescut mes i que amb el partit que ha fet avui, (a la primera part ja podia haver resolt el matx) no es mereix ocupar aquests llocs de descens. 
      Felicitar a tots dos equips ja que de la manera que estava el camp i amb la pluja que ha anat caient durant tot el partit, l'esforç que han fet els jugadors, es digne d'admiració i la llàstima es que no es puguin donar tres punts a cada equip perquè avui tots dos s'ho mereixien.

 


 

 
 

 

 

       VIDEO STA EUGENIA-LA GLEVA             VIDEO OLIMPIC-LA GLEVA          VIDEO TORELLO-LA GLEVA      VIDEO LA GLEVA-LLERONA

     

TOTES LES FOTOS DEL LA GLEVA-LLERONA

RESULTATS JORNADA 19

60' Carlos Gomez ha fallat el penal que hagués pogut ser l'empat per La Gleva

 

L'estat del camp ha anat empitjorant a mesura que avançava el partit.

El Llerona s'ha acostat a la porteria de Cardenas amb molt perill durant tot el partit.