1 usuaris conectats.

 

JORNADA 14

15/01/05

Aquesta pàgina s'ha actualitzat el dia  11/02/05

Aquesta web ha tingut 13700 visites des de novembre de 2001

  WEB PATROCINADA PER:

 

        

 www.ramonballester.com

TERCERA REGIONAL: JORNADA  14  (15/01/05) LA GLEVA, SENSE DESPENTINAR-SE 12-1

        El CF La Gleva ha jugat avui el partit més plàcid des de que ha començat la temporada doncs després d’un primer ensurt en el minut 7' en el que s’ha avançat La Cabra, els glevatans s’han cregut avui que tenien de guanyar i els gols no s’han fet esperar. El cert és que avui, els glevatans han jugat un bon partit, però al davant han tingut un equip que només ha jugat a futbol els primers quinze minuts. En Chicho ja ha posat a prova la defensa visitant quan el seu xut l’ha tret de cap sota els pals un defensor. Una mica més tard, una caiguda dins l’àrea glevatana de Carlos Gomez és assenyalat com a penal pel col·legiat. El mateix jugador aconsegueix el primer gol de la tarda i ja posava l’ai al cor dels aficionats. Però avui el CF La Gleva s’ha despertat de seguida i quatre minuts mes tard un centre de Carrillo es passeja pel davant de la porteria de Bover sense que ningú pugui rematar.  Però en el minut 17' ha arribat el gol de l’empat, Jordi Fabregas ha aixecat la pilota per sobre el porter visitant després de rebre una bona pilota de Traveria. Les ocasions arriben una darrera l’altre, dos minuts més tard un cop de cap de Carrillo, sen va fora. A la jugada següent Marc Traveria fa un centre xut i marca el segon. En el minut 25' Xevi Carrillo torna a marcar en un bon xut i fa pujar el tercer pels de casa. Només han passat cinc minuts perquè els glevatans fessin el quart, una bona centrada de Carrillo, és rematada per Chicho de cap. En el 32' un penal comés sobre Traveria és convertit per Chicho en el cinquè del partit. La primera meitat encara veuria dos gols més, en el minut 38' Carrillo entra per la banda esquerra i engalta un bon xut aconseguint el sisè, i just en el 45' Chicho en un altre xut ben col·locat fa el setè. Amb un increïble 7-1 s’acaba la primera part. Els jugadors d’un i altre equip no s’acaben de creure el resultat que s’estava produint. A la represa encara arribarien cinc gols més pels locals, el primer de la segona i el quart del seu conte particular, l’ha fet en Chicho que avui s’ha convertit en el golejador de La Gleva, aprofitant un altre bon cop de cap. Després d’uns minuts sense que el marcador es mogués més, Alcaide que avui debutava després de la greu lesió que es va produir a la pretemporada, marcava el novè pels glevatans. En el 35' i amb el partit totalment descontrolat, Jordi Fabregas en jugada personal feia el desè. Encara arribarien mes gols, en el 37' Miquel Valls des d’uns 30 metres fa un extraordinari xut que col·loca la pilota per l’escaire de la porteria de Bover. Finalment Panduro tancaria la golejada de la tarda aconseguint el definitiu 12-1.

    Magnífica primera meitat del CF La Gleva, que encara que al davant ha tingut un equip força desmotivat i que ha deixat jugar, ha fet el millor partit de la temporada dels que s’han jugat a casa. A l'inici del partit s'ha guardat un minut de silenci per la mort de la mare d'un dels nostres jugadors, en Dani Masdeu.

    Altres resultats:

SANT BARTOMEU 3 VALL DEL GES 0
CANTONIGROS 2 BORGONYÀ 2
CALLDETENES 4 CAMPDEVÀNOL 0

 

25' Xevi Carrillo aconseguint un dels molts gols d'avui.

La defensa visitant ha tingut feina

Els glevatans han dominat totalment

Les ocasions de gol han set nombroses

La Cabra no ha pogut aturar al CF La Gleva.

La Gleva ha fet un partit complert

LA GLEVA 12 LA CABRA 1
JOSEP Mª ZAPATA 1 J.BOVER 1
SLAVADOR CODINA 2 X.GUITART 20
JOSE VELASCO 3 J.BERGA 3
DAVID PANDURO 4 J.PUIGSASLLOSAS 4
DAVID PUJOL (45') 5 J.NOGUÉ 5
ENRIC CABANA 6 C.GOMEZ 6
XEVI CARRILLO (45') 7 J.LASERAS 7
JORDI FABREGAS 8 J.MORERA (45') 8
CHICHO (55') 9 G.VALL 9
MARC RODRIGUEZ (55') 10 D.SOLERDELCOLL 10
MARC TRAVERIA (55') 11 D.ARJONA 11
BANQUETA   BANQUETA  
GERARD MASMITJÀ 12 P.COLLEL (45') 14
JOAN CARLES ALCAIDE (55') 14    
ELOI PLA (55') 15    
SANTI REBOLLO (45') 16    
EUDAL PALMA (45') 17    
MIQUEL VALLS (55') 18    
       
TARGETES   TARGETES  
    D.SOLERDELCOLL TG
    J.BERGA TG
       
       
       
       
       
ARBITRE:
XAVIER JODAR (MOLT BÉ)
GOLS: 7' C.GOMEZ (P) 0-1; 17' J.FABREGAS 1-1; 19' M.TRAVERIA 2-1; 25' X.CARRILLO 3-1; 30' CHICHO 4-1; 32' CHICHO (P) 5-1;38' X.CARRILLO 6-1; 45' CHICHO 7-1;

51' CHICH0 8-1; 70' J.C. ALCAIDE 9-1; 80' J.FABREGAS 10-1; 82' M.VALLS 11-1; 86' D.PANDURO 12-1.

video (gol de M.Traveria en el minut 17' 1-1)  (Es pot veure amb el reproductor Windows Media)

video (penal a M.Traveria i llançament de Chicho, minut 32' 5-1)

 

                       RESULTATS I CLASSIFICACIONS     (S'ha de tenir l'Acrobat Reader per veure-ho)             

NOVETAT A LA PAGINA WEB !!!, ESCRIVIU ELS VOSTRES COMENTARIS, INFORMACIONS, EL QUE US SEMBLI. CLIQUEU AQUÍ

Per escriure un comentari, missatge, etc, és molt fàcil.Després de fer click us sortirà una pàgina que diu CF LA GLEVA, aneu a comments i cliqueu. A la propera pàgina cliqueu sobre Post a comment. Després a l'altre pàgina premeu sobre or Post Anonymously, després podeu escriure el comentari o missatge i finalment cliqueu sobre Publish Your comment. Al cap de poc ja podreu veure escrit el vostre comentari.

 

JUVENIL:  JORNADA 12 (15/01/05) JORDI COSTA SENTENCIA AL PRADENC AMB DOS GOLS A LA PRIMERA PART, 2-0.  

    Dos gols de Jordi Costa a la primera part han set suficients perquè el juvenil derrotés al Pradenc en partit que s’ha disputat aquesta tarda a Vinyoles per no coincidir amb l’equip de tercera regional que jugava a la mateixa hora al camp d’esports de La Gleva. Els glevatans han dominat el partit des de l'inici i la victòria es pot considerar com a justa. Amb aquest resultat, el juvenil es col·loca en una posició immillorable a la taula classificatòria de cara als propers compromisos. De moment la propera setmana jugaran a Vic un partit que pot ser transcendental de cara a la segona meitat de la lliga.

       

 

  

    

LA GLEVA 2 PRADENC 0
ALBERT VERGES 23 I.ASENSIO 13
ISMAEL SALEHE 3 A. VALL 5
JORDI COSTA 5 R. SERRA 6
JOAN FABREGO 6 L. TOMAS 7
MARC PORTET 7 D.MOYA 8
JORDI CODINA 10 A.DAVINS 9
JORDI NOGUÉ 13 J.Mª SOLER 11
ANTONI REBOLLO 15 D.AMBLAS 18
MIQUEL MOLAS 16 D.BLANQUE 20
ANGEL RIUS 17 D.MANZANEDA 21
CARLES BERNAL 18 G.SOLER 10
BANQUETA   BANQUETA  
    D.BATRIU 16
       
       
       
       
       
       
TARGETES   TARGETES  
M.MOLAS TG G.SOLER TG
J.CODINA TG D.MOYA TG
       
       
ARBITRE:
 
GOLS: PRIMERA PART: 2-0; SEGONA PART: 2-0. GOLS DE LA GLEVA: JORDI COSTA (2)

     

  

 

CADET: JORNADA 12(15/01/05) EL CADET PERD DAVANT EL TONA EN UN BON PARTIT.1-3.

    El Tona ha guanyat avui al camp d’esports, però potser ha estat més pels errors que ha tingut el CF La Gleva que no pas pels encerts propis. El cas és que en el minut 22' de la segona meitat, Albert Soler ha engaltat un fort xut que el travesser de la porteria de Gea ha evitat que es convertís en el gol de l’empat, i dos minuts més tard el Tona ha aprofitat una errada defensiva per establir el que a la fi seria el resultat definitiu. Aquesta  ha set la clau del partit, mentre uns aprofitaven gairebé totes les ocasions que han tingut, els de casa no han sabut aprofitar les seves (que no han set massa), però que podrien haver estat decisives per haver canviat el signe del partit. Ja en el minut 7' Sergi Soriano (molt actiu a la primera part), ha tingut la primera ocasió per inaugurar el marcador, però el porter Gea ha aturat la pilota. En el minut 18' ha arribat el primer gol visitant, en el llançament d’un córner i en un magnífic cop de cap, Mendoza aconsegueix posar en avantatge als tonencs. Quatre minuts més tard, el mateix Soriano podia empatar quan s’ha quedat tot sol davant el porter visitant però ha esperat massa per col·locar la pilota i Gea li ha endevinat l'intenció aturant-li una altre vegada la pilota. Però en el 31' i gràcies a les ganes que hi posava en Sergi Soriano, ha arribat l’empat quan aquest aixeca la pilota per sobre el porter visitant aconseguint el primer gol glevatà. En el 31' el Tona es torna a posar pel davant quan Jordi Clapera executa molt bé una falta des del cantó dret de la defensa glevatana, Manel Sanitjas no ha pogut fer res per aturar la pilota. Amb l’avantatge d’un a dos acaba la primera meitat, i ja a la represa i després de vint minuts on no hi han hagut gairebé ocasions de gol, ha arribat el xut al travesser de Soler i el tercer gol visitant. Amb l’un a tres i amb tot decidit, els jugadors sembla que es conformen amb aquest resultat i només una ocasió de Mendoza just cap al final del partit hauria pogut augmentar una mica més el marcador pels visitants.

31' Sergi Soriano d’aquesta manera ha fet l’únic gol  de La Gleva

L'atac glevatà no ha tingut massa oportunitats

22' Sergi Soriano hagués pogut inaugurar el marcador en aquesta jugada

     Al final el Tona ha guanyat el partit.

   

LA GLEVA 1 TONA 3
MANEL SANITJAS 1 EDGAR GEA 1
CARLES CHACON 5 CARLOS LOZANO 2
FRAN NUÑO 11 RICARD PALOU 3
JONATAN PACHECO 7 JORDI CLAPERA 5
ALBERT SOLE 8 ERNEST CABANI 7
SERGI SORIANO 6 NIKO MARTINEZ 8
FRAN LENDINEZ 10 ROGER MASRAMON 9
DANI HERMOSO 14 XAVIER MENDOZA 10
CARLES CAPDEVILA 15 CLIMENT TORDERA 16
IGOR KURETSKY 3 JOSEP VILA 14
MIQUEL PARRAMON 12 MARC CLARES 15
BANQUETA   BANQUETA  
ALBERT MAS 9 CRISTIAN COLOMO 11
    SOFYANANE MIMOUNI 4
    ALEIX COLOM 6
       
       
       
       
TARGETES   TARGETES  
A.MAS TG X.MENDOZA TG
F.LENDINEZ< TG E.CABANI TG
       
       
       
ARBITRE:
JAUME VILA (BÉ)
GOLS: 18' X.MENDOZA 0-1; 31' S.SORIANO 1-1; 33' J.CLAPERA 1-2; SEGONA PART: 24' S.MIMOUNI 1-3  .

 

 

INFANTIL: JORNADA 12 (15/01/05) L'INFANTIL PERD A MOIA A LA SEGONA MEITAT. 4-1.

    El partit d’avui al matí al camp del Moià, es podria dividir en dues parts, la primera part més igualada i una segona on el Moià ha estat superior als glevatans i s’ha endut els tres punts en joc. La primera jugada de perill arriba en el minut 15' quan l’equip local ha llançat un córner encara que sense massa problemes per la porteria de Rosean. Cinc minuts més tard, el CF La Gleva inaugurava el marcador quan Suriñach ha transformat un penal que havien comés sobre ell mateix en una entrada pel darrera. Però abans de finalitzar aquesta primera meitat, Cirera ha aconseguit el gol de l’empat que feia que els jugadors enfilessin el camí dels vestidors amb el resultat d’un a un. A la represa i quan només portàvem cinc minuts de joc, Sabido entra dins l’àrea glevatana i de xut fort i creuat posa en avantatge l’equip local. Els glevatans no aconsegueixen intimidar l’àrea contrària i el Moià en el 21' fa el seu tercer gol, una altre vegada aconseguit per Sabido. Per acabar de rematar-ho i en ple domini local, Alboquers arrodoneix el marcador aconseguint el quart i definitiu gol. Fluix partit de La Gleva que s’ha vist superat pel bon partit que ha fet l’equip del Moià que anava just pel darrera dels glevatans a la classificació.    

   

   

 

 

MOIA 4 LA GLEVA 1
JOAN ROCA 1 ALBERT ROSEAN 1
RAFAEL FERNANDEZ 3 XAVIER ROSEAN 6
JOEL GIRBAU 4 JORDI VILA 5
MIQUEL SALA 5 ABEL CODONY 8
JAVIER SABIDO 7 POL RIBÓ 10
GERARD GALOBART 8 DAVID GUTIERREZ 15
RICARD CANAL 9 XAVIER SURIÑACH 16
SERGI VIÑAS 10 SERGI GENERÓ 17
FERRÀN ALBOQUERS 11 CRISTIAN FERRER 3
TONI CIRERA 14 JORDI FARRÉS 2
ROGER MARFA 17 GERARD PUJADAS 9
BANQUETA   BANQUETA  
BOI LINUESA 6 ELOI PARLADÉ 7
DAVID ZWJERZYK 12 TONI RODERO 11
SEBASTIÀ COLL 13    
       
       
       
       
TARGETES   TARGETES  
       
       
       
       
ARBITRE:
ANTONIO FLORES
GOLS: 20' X.SURIÑACH 0-1; 30' A.CIRERA 1-1; SEGONA PART: 5' J.SABIDO 2-1; 21' J.SABIDO 3-1; 24' F.ALBOQUERS 4-1.

 

 

 

BENJAMI:JORNADA 9(15/01/05) EMPAT SENSE GOLS A RODA. 0-0

   

 

 

 

 

 

   

 

PREBENJAMI:JORNADA 4 (15/01/05) LA GLEVA GUANYA A L'OAR VIC "GRANATE" PER 7-5.

 

    En una matinal gèlida s’ha disputat al camp d’esports el partit corresponent a la quarta jornada de lliga entre el CF La Gleva i l'OAR Vic. El resultat ha estat favorable a l’equip de casa per 7-5, encara que amb cert patiment ja que després de finalitzada la primera meitat amb un clar 4-1 pels locals i després de portar a la segona un marcador sempre favorable amb tres i fins i tot quatre gols d’avantatge, una reacció de l'OAR, ha fet que el marcador s’escurcés fins a un 6-5. En l’últim minut Gil Codina ha fet pujar el definitiu set a cinc que donava la merescuda victòria els glevatans. L'Edu Arnau ha set el primer de marcar pels de casa, però l'OAR ha aconseguit empatar quatre minuts més tard. Gil Codina posava en avantatge al CF La Gleva en el minut 12, i Lluís Parareda acabava la feina en aquesta primera meitat marcant dos gols més en els minuts 20 i 24. A la represa i en un llançament de córner ha vingut el segon gol visitant, que ha estat replicat ràpidament un minut més tard per en Gil Capdevila. Xevi Hidalgo de penal establia el 6-2 que semblava ja definitiu a falta de deu minuts pel final, però la reacció de l'OAR no s’ha fet esperar i en cinc minut s’han apropat tant al marcador que donava l'impressió que podrien fins i tot empatar, però just a un minut pel final en Gil Codina deixava les coses clares i marcava el setè gol pel CF La Gleva.

  

  

Xevi Hidalgo, de penal feia el 6-2

L'OAR Vic no s'ha donat per vençut fins al final

Lluis Parareda marcant el 3-1

En l'últim minut, Gil Codina ha marcat el definitiu 7-5.

 

 

 

 

 

 

INICI


                                                                     Si voleu fer alguna suggerència, observació, etc...cliqueu aquí