|
Dos magnífics gols, un en el minut
3' i un altre en el minut 88' de Xavier Senmartí han donat tres punts
d'or al Cf La Gleva en la seva visita a Sant Quirze en un partit lluitat
els noranta minuts, amb baixes importants pels glevatans i amb jugadors
tocats que han tingut de jugar tot el partit. Avui recuperàvem en Pau
després de la seva sanció de tres partits, però perdíem respecte l'últim
partit Jufré i Salort i continuaven lesionats Vergés i Rueda. Esperem
que després de la jornada de descans podem recuperar aquests jugadors
pel proper partit a casa el dia 14 d'abril davant el Rupit Pruit. Per
això i només amb un canvi a la banqueta difícil era treure algun punt
del camp del segon classificat, però les ganes i el coratge han posat
una marxa mes als glevatans que han guanyat merescudament a Sant Quirze,
aconseguint la tercera victòria consecutiva.
Però aquesta victòria ha set suada doncs els
locals han atacat constantment sense aconseguir el seus objectius durant
tot el matx. Les pilotes llargues i penjades a l'àrea glevatana han set
presa fàcil per la defensa i porter visitants, però s'havia d'estar
atent perquè a vegades pilotes sense massa perill es converteixen en
letals en qualsevol errada. Però La Gleva ho ha tingut clar des del
primer moment i només començar i en una passada cap a Senmartí, aquest
s'ha anat disparat cap a la porteria de Lendínez i pràcticament sobre el
lateral de l'àrea petita li ha creuat la pilota i ha fet el primer gol
de la tarda. Ha reaccionat el Sant Quirze i en el minut 7' Oriol Marcos
enmig de dos contraris s'ha girat dins l'àrea i ha engaltat un xut que
només la magnífica intervenció de Cardenas enviant la pilota a córner,
ha evitat l'empat. Els locals s'han passat tota la primera part penjant
pilotes a l'àrea glevatana sense cap resultat, i encara que a la represa
han fet recular als visitants quan han premut una mica mes
l'accelerador, la defensa i el porter evitaven qualsevol ensurt encara
que molts xuts llunyans es perdien una vegada si i una altre també per
sobre la porteria de Cardenas. La Gleva aprofitava algun contracop per
pressionar la defensa i en alguna d'aquestes aproximacions es podia
veure que algun cop portarien problemes als locals, cosa que ha arribat
en el 88' quan una passada llarga de Verdaguer cap a Senmartí, ha acabat
amb un magnífic xut que res ha pogut fer-hi el porter santquirzenc per
evitar el gol. El 0-2 pràcticament sentenciava el matx, però al allargar
l'àrbitre el partit sis minuts encara hi ha hagut temps de assenyalar un
penal favorable als de casa que el travesser s'ha encarregat de desviar.
D'aquesta manera s'acabava un magnífic partit dels dos equips i que
merescudament La Gleva s'ha emportat cap a casa. Felicitats a tots els
jugadors per l'esforç que ja fa dies que fan, i que amb una plantilla
tan castigada per les lesions, lluitin cada partit fins al final per
aconseguir la victòria. Enhorabona!!!!
Ara arriba el descans de setmana santa, tornarem
el dia 14 d'abril jugant a casa davant el Rupit-Pruit a les 16:30.
FITXA DEL PARTIT
TOTES LES FOTOS DEL PARTIT
|