PATROCINA AQUESTA PAGINA WEB:

Autodesballestaments LA GLEVA

 

 COL.LABORADORS

 
                         


                                 

   

                                 

 

INICI    PLANTILLA SEGONA    RESULTATS I CLASSIFICACIONS   CALENDARI  GOLEJADORS     ESTADISTIQUES   BLOG CF LA GLEVA

            SOCIS         LOTERIES I TRAVESSA           

TERCERA REGIONAL:  29/01/10:   EMPAT PER FINALITZAR LA PRIMERA VOLTA.  1-1

EL NOU CAMP DE FUTBOL DE GESPA ARTIFICIAL JA ESTÀ EN MARXA. MIREU LES FOTOS AQUÍ

SANT BOI 1   LA GLEVA 1  
M.PARÉS 1   PAU MORAL 13  
A.DAVINS 45' 7   MARC RUEDA 2  
M.SUBIRANA 8   DIDAC VIEITES 51' 3  
G.PARÉS 10   RAUL CARMONA 76' 4  
J.M. SOLER 62' 11   ALBERT VERGÉS 5  
D.VALL 12   DENIS LOPEZ 6 63'
J.COMELLAS 15   MIQUEL VALLS 9 40'
D.CANAL 17   XAVIER SENMARTÍ 84' 11  
J.M.ROTA 75' 19   DAVID PANDURO 20  
G.ROCA 21 37' NADIR KARROCH 61' 21  
B.M. LOPEZ 31' 22   SERGI JUFRÉ 22  
BANQUETA     BANQUETA    
M.CATLLÀ 75' 2   JORDI LORENTE 61' 12 85'
J.BORRALLERAS 31' 3   DANI CARDENAS 1  
A.SAUQUET 45' 9   MOHA BOURASS 76' 8  
E.SAPERAS 62' 18   MARC LAARBI 51' 14  
      JOEL SALA  84' 18  
           
           
ARBITRE: JOSE SANCHEZ RODRIGUEZ

GOLS:  10' D.VALL 1-0; 70' M.VALLS 1-1

      El Sant Boi de Lluçanès i La Gleva han finalitzat la primera volta de la lliga 2010-11 amb un empat que sap a poc pel que s'ha vist al terreny de joc, però La Gleva continuant amb la sequera de punts fora de casa (no ha guanyat cap partit fora en tota la primera volta) s'ha vist impotent per batre al porter Parés i només un gol de Valls a 20 minuts pel final ha permès als glevatans emportar-se un solitari punt, això si d'un camp força complicat. El domini del partit ha set total per part glevatana doncs el 70% del temps la pilota ha estat del bàndol visitant, però a vegades l'excés de passades acabaven als peus del Sant Boi que amb una defensa ben organitzada prou feina tenien per treure les pilotes de la seva àrea. Tampoc s'ha estat encertat de cara a porteria i encara que el porter Parés ha set un dels millors jugadors del seu equip, ha evitat en mes d'una ocasió que el seu equip sortís derrotat en el matx d'avui, sobretot en els últims 10 minuts on La Gleva ha pressionat de valent al seu rival i ha tingut un parell o tres d'ocasions clares de gol.
      En els primers quinze minuts de joc s'han materialitzat la majoria de jugades perilloses de la primera part, primer un xut al pal en un llançament de córner de Senmartí que sense que ningú la toqués ha fregat lentament el pal de la porteria de Parés, i dos minuts mes tard en un córner el Sant Boi ha tingut l'opció de marcar però el cop de cap de Canal ha sortit fora.
      Però en el minut 10' un contracop de l'equip local per la banda dreta ha acabat en un centre xut de Vall i la pilota s'ha ficat dins la porteria de Moral per l'escaire de la seva porteria, un gran gol que amb sort o no ha acabat al fons de la xarxa. El gol no ha fet mal La Gleva que ha continuat portant les regnes del partit, però sense reflectir aquest domini en el marcador al final de la primera meitat. Un xut desviat de Nadir i un possible penal a Valls en el 26' han set les dues notes mes importants d'aquests primers quaranta cinc minuts. A la segona el domini glevatà encara s'ha vist incrementat i un centre de Raúl per la dreta ha finalitzat amb un cop de cap de Valls al pal en el minut 52' cosa que ho ha replicat de seguida el Sant Boi un minut mes tard quan en un llançament de falta, Subirana també ha estavellat la pilota al pal. Ara li toca a La Gleva i en el 56' un xut de Valls es refusat pel porter Parés, la pilota va al cap de Jufré que fluixet li envia la pilota a les mans del porter. La pressió glevatana resulta asfixiant i en el 70' Valls rep una pilota a la frontal de l'àrea i just ficar-se dins l'àrea engalta un col·locat xut que fa inútil l'estirada del porter. L'empat encara dóna mes ales als visitants que busquen amb insistència el gol de la victòria que no arriba perquè no hi ha encert en els metres finals, i ens hem de conformar en marxar de Sant Boi amb només un punt al sarró.
      
  

    

 
    
    

 
 

 

 

    

 

70' Aquest gol de Valls ha donat un punt a La Gleva

52' Valls ha enviat al pal aquest cop de cap

6' El Sant Boi hauria pogut marcar en aquesta jugada

En canvi aquest cop de cap de Panduro ha sortit alt.

Mes ocasions de La Gleva a la primera part, xut de Nadir fora

Ocasió de Valls que ha enviat la pilota fora

   

      

 TOTES LES FOTOS DELS PARTITS:
LA GLEVA-MONASTERIO      CALLDETENES-LA GLEVA       RIPOLL-LA GLEVA    LA GLEVA-RUPIT PRUIT      RODENC-LA GLEVA       LA GLEVA-LA CABRA  
  MONTESQUIU-LA GLEVA        LA GLEVA-SANT QUIRZE      VINYOLES-LA GLEVA    LA GLEVA-BORGONYÀ          CANTONIGROS-LA GLEVA

LA GLEVA-VIC RIUPRIMER REFO        RODA-LA GLEVA      LA GLEVA-CORCO       SANT VICENÇ-LA GLEVA       LA GLEVA-RIBETANA         SANT BOI-LA GLEVA

 

                  

RESULTATS  I CLASSIFICACIÓ   JORNADA 17



 


 

TRAVESSA
CAP ENCERTANT AQUESTA SETMANA

 

  POT DE  267 € PELS DE 8;  DE 90 € PELS DE 7  i  DE 12 € PELS DE 6  LA PROPERA  JORNADA  (06/02/11)